Alegeri.tv: o campanie, mai multe sperante

De curand, Zitec.com, companie care dezvolta, intre altele, proiectul Alegeri.tv, a implinit sase ani de existenta. Moment in care, felicitandu-i si pentru VideoPublishing.com, iata cateva spicuiri din cel mai recent comunicat Zitec:

Lansat in 2007 sub deviza Impartial. Util. Interactiv, Alegeri.TV este in prezent cea mai puternica platforma de dialog politic nepartinica. Alegeri.TV centralizeaza si prezinta impartial profilele a peste 20,000 de politicieni si aproape 1000 de interviuri sau materiale video de campanie. Cu peste 70,000 de vizitatori unici in ultima luna si aproximativ 15,000 in ziua alegerilor Europarlamentare, Alegeri.TV s-a clasat in primele cinci cele mai importante cresteri ale traficului web din Romania, conform Trafic.ro, depasind site-uri importante, cum ar fi www.tvr.ro.

“Interviurile filmate de Alegeri.TV cu candidatii la Europarlamentare au avut in medie peste 3000 de vizualizari, dar au fost si interviuri cu peste 30,000 de vizualizari. Ne bucura ca unii candidati au folosit interviurile Alegeri.TV pe blogurile proprii, sau in propriile pagini de campanie electorala. Cu siguranta exista o nevoie de dialog politic cu electoratul, o asa-zisa negociere a votului intr-o maniera civilizata, care nu este satisfacuta de canalele traditionale de comunicare. Suntem hotarati sa acordam si in viitor tuturor politicienilor sansa se se prezinte prin intermediul Alegeri.TV, precum si electoratului, posibilitatea sa intre in dialog direct cu politicienii. Potential exista: in ultimii doi ani am inregistrat peste 600,000 de vizite si o crestere constanta. In ciuda scaderii gradului de participare la vot, Alegeri.TV si-a dublat numarul de vizitatori fata de Europarlamentarele din 2007” declara Alexandru Lapusan, CEO Zitec, compania sustinatoare a proiectului.

S-a schimbat cate ceva comparativ cu acum doi ani, nu-i asa? 😉

Recomandări

Un comentariu

  1. Ceva ceva s-a intamplat, speram ca in bine 🙂
    Multumim pentru articol!

Adaugă comentariu